Sinterklaas - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Jolanda Dam - WaarBenJij.nu Sinterklaas - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Jolanda Dam - WaarBenJij.nu

Sinterklaas

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

05 December 2012 | Peru, Cuzco

Goedemiddag allemaal,
Even een berichtje tussendoor.
Ik kwam bij het postkantoor en er was een pakketje bij voor sinterklaas. Wat leuk, dankuwel!
De vrijwilligers vonden ze heerlijk en Doris en haar familie ook! En natuurlijk ik ook!
Toch nog een beetje sinterklaas hier.
Bedankt ook voor de andere kaarten, het is elke keer een beetje feest als ik bij het postkantoor kom en er een kaartje op pakketje bij zit. Erg leuk, ik geniet ervan.

Ik ben deze week naar het chocolademuseum geweest trouwens, heerlijke chocolade daar, mmm! Past wel een beetje bij sinterklaas dacht ik.

Groetjes en fijne dag vandaag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Cusco

Leven en vrijwilligerswerk in Cusco

Recente Reisverslagen:

19 December 2012

La Paz, Copacabana en Puno

17 December 2012

Afscheid project

15 December 2012

Pisac en Machupicchu

05 December 2012

Sinterklaas

04 December 2012

Cusco
Jolanda

De eerste weken reis ik met familie door Peru, daarna ga ik alleen verder naar Cuzco. Mijn oom en tante werken voor stichting Obra de Andres. De website is www.vandooijeweert.nl

Actief sinds 20 Okt. 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 11418

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 20 December 2012

Peru

13 November 2012 - 19 December 2012

Cusco

Landen bezocht: